marți, 7 februarie 2012

Lucas, un baietel cu Autism

Pe Lucas, un băieţel de aproape 6 ani, l-am cunoscut cu aproape două luni în urmă. Acest copil are autism şi trebuie să recunosc faptul că în acel moment habar nu aveam ce este autismul. M-a mişcat relaţia plină de căldură şi iubire dintre mamă şi copil. Am fost curioasă şi am căutat informaţii pe google despre autism şi am rămas uimită să constat că o boală atât de larg răspândită este aşa de puţin promovată. De asemenea, este de necrezut ce costuri enorme implică terapia ABA şi cum statul român habar nu are de copiii cu autism şi de situaţia familială a acestor copii. Iar în ce priveşte grija pentru viitorul lor, aceasta este inexistentă pentru societate sau pentru sistemul medical.
Am gasit totuşi unele iniţiative private ale unor părinţi ajunşi la disperare din iubire pentru copilul lor şi astfel au apărut unele asociaţii şi fundaţii care se zbat din greu să atragă atenţia publică asupra AUTISMULUI.
Nu am putut să rămân indiferentă şi m-am implicat în promovarea cazului lui Lucas. Puteţi citi despre Lucas pe http://steladiaconu.wordpress.com/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu